Mergi la conţinutul principal

Adriana Curişoiu, între universul verde din apartament și cel digital din asigurări

Viața la NN
Adriana Cepareanu
Adriana Curisoiu, Digital Product Owner

Dincolo de job, fiecare om are o poveste, iar omul din spatele jobului are visuri, pasiuni și preocupări pe care le transformă în planuri şi care îl motivează în fiecare zi. Pentru că „Tu contezi” este ceea ce ne duce mai departe în tot ceea ce facem la NN, descoperim în fiecare zi povestea oamenilor din spatele jobului și ne lăsăm inspirați de planurile lor.

 

Adriana ocupă, de mai bine de un an, rolul de Digital Product Owner, fiind responsabilă de website-ul corporate www.nn.ro. A fost plăcut surprinsă să descopere cât de rapid se adaptează NN în fața noilor provocări impuse de pandemie, mai ales că în momentul în care ea s-a alăturat echipei, compania trecea printr-o perioadă de transformare digitală accelerată, cu misiunea de a oferi clienților o experiență digitală intuitivă și facilă în interacțiunea lor cu produsele de asigurare și pensie. „La nivel personal, încă din prima săptămână, NN m-a surprins cu o atitudine foarte primitoare”, spune ea amintindu-și începuturile activității ei în organizaţie.

 

A ales domeniul asigurărilor din dorința de a se dezvolta, de a ieși din zona de confort. Se bucură că a făcut această schimbare după 3 ani petrecuți în agenții de publicitate, în care s-a ocupat preponderent de industria FMCG. „Venirea în NN a fost o provocare în sine care mi-a adus multă satisfacție pe plan profesional, de la adaptarea rapidă la mediul corporate, la industria asigurărilor de viață, până la preluarea și finalizarea proiectului de relansare a site-ului nn.ro”, spune Adriana.

 

Referitor la job, are convingerea că oamenii sunt cei care fac diferența. „Cred cu tărie că dacă te înconjori de persoane potrivite, indiferent că vorbim de viața profesională sau privată, experiența și motivația personală vor fi considerabil mai bune”, mai spune ea. Se bucură că e înconjurată de persoane de la care are ce învăța, care o inspiră și o fac să se simtă confortabil, dar o și motivează să se dezvolte.

 

Nu e deloc secret, dar dacă încă nu au aflat toți cei din jurul ei, Adriana este „coffee lover, cat owner, pink spirit”, așa cum scrie și în bio-ul de pe Instagram. Ce înseamnă „pink spirit”? „E modul în care îmi găsesc bucuria în multe alte lucruri mici pe care îmi place să le împărtășesc și cu alții, cum ar fi fotografia, ilustrația, plantele și aproximativ cam tot ce intră în zona de wellness, în toate formele ei, de la fizic (nutriție și sport - alergat, pilates, yoga) și mintal (meditație) până la social, emoțional și așa mai departe.”

 

În prezent, explorează pasiunea pentru fotografie și își amintește cum, pe vremea liceului, se vedea studiind regia. A ajuns totuși la Publicitate, pentru că de la filme a început să își dorească să creeze spoturi. Acum, prin fotografie, simte că își pune la treabă spiritul de observație pentru cadre frumoase, iar Instagram-ul îi oferă „spațiul de joacă” perfect pentru noua pasiune. După ce a descoperit efectele pe plan personal ale îngrijirii plantelor, își dorește să învețe cât mai bine să aibă grijă de ele și să își facă o mică seră de apartament. „Deja am început cu un mic colț verde”, se mândrește Adriana.

 

La job, planurile ei sunt să continue procesul de învățare și specializare pe zona de digital. Pandemia a învățat-o, însă, că uneori e nevoie să-ți faci planuri pe termen scurt, așa că în prezent își concentrează toată atenția pe ceea ce face și cum poate îmbunătăți experiența digitală a clienților în interacțiunea cu NN.

 

Adriana este parte din echipa NN în România, lider în asigurări de viață și pensii private, care susține peste 2,2 milioane de clienți, adică un sfert din populația activă a României, să protejeze ceea ce contează cel mai mult pentru ei - viață, sănătate, casă și pensii. Și pentru că fiecare membru al echipei este special, NN scoate la lumină poveștile lor, presărate de o evoluție profesională frumoasă și pasiuni care inspiră.