Mergi la conţinutul principal

Ce este NN Direct?

Pe scurt, este serviciul prin care ai acces direct pe telefon la informații despre asigurările și pensiile NN.

Este suficient să ai un smartphone și să descarci NN Direct din magazinul de aplicații. Odată instalat, activarea se întâmplă în câțiva pași simpli și tot ce mai rămâne de făcut e să îți alegi datele de acces.

Mai direct, un email și o parolă. Și mai direct, cu recunoaștere facială sau amprentă digitală.

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

faceID
Activare cât ai zice online

Ca să ne cunoaștem mai bine, activarea se face

cu o poză a cărții de identitate și un cod trimis

pe mail sau telefon. Tu alegi.

UFO
Care sunt noutățile?

Profităm de ocazie să îți spunem că acum poți anunța evenimente asigurate, face plăți sau tranzacții online direct din aplicație. Tot aici vei putea vedea toate produsele tale NN.

card
Plăți mai rapide

Cu versiunea nouă am adus opțiunea de salvare a cardului pentru plăți mai rapide alături de plata contribuției individuale pentru Pilonul III.

Beneficii NN Direct
lampa
Cât durează activarea?

Depinde doar de tine. La noi totul se întâmplă de la sine, iar dacă ai deja aplicația instalată și cartea de identitate la îndemână, garantăm că nu mai mult de 3 minute.

telefon
La ce informații am acces?

Concret, odată conectat, poți vedea detalii despre toate produsele tale NN, cât și istoricul primelor plătite sau al contribuțiilor. Tot aici primești vești de la noi, în secțiunea de notificări.

card
Ce operațiuni pot face?

Plata primelor de asigurare, tranzacții cu unități de fonduri - dacă ai apetit pentru investiții, actualizarea informațiilor personale - inclusiv scanarea unei noi copii CI, înregistrarea unui eveniment asigurat, vizualizarea documentelor contractuale - polița de asigurare sau certificatul de asigurat.

Noi îți recomandăm aplicația, însă dacă nu ești fan, avem soluția

 

Chiar dacă nu a mai ținut pasul cu toate îmbunătățirile aplicației, poți conta pe informațiile oferite de versiunea web.

Accesează: www.nndirect.ro

Încă mai ai întrebări? Noi avem răspunsuri

Ne place să credem că aplicația este intuitivă și găsești răspunsurile pe măsură ce o descoperi. Ca să fim acoperiți, am pregătit totuși o listă cu cele mai frecvente întrebări și răspunsuri pe care le-am primit.

În cazul în care ți-ai actualizat aplicația la ultima versiune, te poți loga în continuare folosind același nume de utilizator (adresa de email) și parolă.

În cazul în care ți-ai uitat parola, poți accesa meniul „Ai uitat parola?” din pagina de login. Tot ce trebuie sa faci este să introduci CNP-ul tău. În câteva minute vei primi pe adresa de email asociată contului tău un link de resetare. Accesează link-ul în următoarele 24 ore și alege-ți noua parolă.

În cazul în care ți-ai uitat numele de utilizator (adresa de email asociată contului tău), te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 9464.

În cazul în care ți-ai blocat contul, poți accesa meniul „Ai uitat parola?” din pagina de login. Tot ce trebuie să faci este să introduci CNP-ul tău. În câteva minute vei primi pe adresa de email asociata contului tău un link de resetare. Accesează link-ul în următoarele 24 ore și alege-ți o parolă nouă. Contul tău va fi deblocat automat și te vei putea loga folosind noua parolă.

În cazul în care ți-ai schimbat buletinul, poți accesa meniul “Date personale” din secțiunea “Profil”, apeși pe “Scanează CI pentru actualizare date”, confirmi datele, iar noi le vom verifica și actualiza. De asemenea, ne poți trimite o copie a noii cărți de identitate prin email (asigurari@nn.ro sau pensii@nn.ro).

Din aplicație, poți plăti contractele de asigurare de viață, de asigurare de sănătate și contribuțiile individuale pentru pensiile facultative.

Pentru asigurările de viață și sănătate, poți plăti primele curente, primele restante și poți face plata pentru repunerea în vigoare a contractelor eligibile pentru repunere.

Pentru pensiile facultative, plata contribuțiilor este disponibilă doar pentru contractele care au exclusiv contribuție individuală. Se pot plăti una sau mai multe contribuții, dacă exista (maxim 3 contribuții).

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin alta modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mare decât prima de asigurare, diferența de suma va rămâne neînregistrată. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea „Plata prime”, cu 15 zile înainte de următoarea scadență. O vei putea vizualiza ca sumă nealocată și se va scădea din prima scadență.

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin alta modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mica decât prima de asigurare, întreaga suma plătită va rămâne nealocată, iar prima scadență va fi considerată restantă. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea „Plată prime”, în următoarea zi lucrătoare. O vei putea vizualiza ca suma nealocată și se va scădea din prima scadență, putând astfel să plătești doar diferența dintre cele două.

Suma totală de plată este suma pe care trebuie să o achiți pentru a avea contractul plătit la zi. Ea este egală cu valoarea primelor restante + prima scadentă - suma nealocată. Dacă suma nealocată este zero și nu ai prime restante, atunci suma totală de plată este egală cu prima scadentă.

Suma plătită, dar neînregistrată sau suma nealocată este suma care a fost încasată de la tine, dar nu a fost alocată contractului din cauza ca a fost diferită de valoarea primei de asigurare. Mai exact, dacă plătești o sumă mai mare decât prima de asigurare, diferența de sumă va rămâne neînregistrată. Dacă dimpotrivă, plătești o sumă mai mică decât prima de asigurare, întreaga sumă plătită va rămâne nealocată, iar prima scadentă va fi considerată restantă. Pentru a evita neînregistrarea sumelor plătite pentru polița ta, îți recomandăm să plătești exact valoarea primei de asigurare.

Totalul primelor restante este valoarea cumulată a tuturor primelor scadente, dar a căror plată nu a fost înregistrată în contract, fie pentru că nu au fost plătite, fie pentru că sumele au fost mai mici decât primele scadente.

Da, poți transfera mai multe tipuri de unități din același fond în cadrul aceleiași tranzacții.

Da, poți transfera unități din mai multe fonduri în cadrul aceleiași tranzacții.

După confirmarea tranzacției, actualizarea modificărilor înregistrate poate dura pana la 3 zile lucrătoare.

Poți să înregistrezi un eveniment asigurat accesând secțiunea „Evenimente asigurate” din meniul aplicației. Apoi, selectezi opțiunea „Adaugă un eveniment asigurat” și urmezi pașii din aplicație. După ce finalizezi cu succes procesul, noi vom evalua cererea ta și vom reveni cu detalii. În cazul în care avem nevoie de documente suplimentare, te vom notifica direct în aplicație, unde le vei putea încarcă ulterior.

Poți înregistra evenimente asigurate pentru asigurări de viață, de sănătate (inclusiv pre-autorizare), asigurări prin angajator, asigurări prin ING Bank și asigurarea facultativa de locuință (exclus polița obligatorie PAD), atâta timp cât produsele din portofoliul tău sunt eligibile pentru eveniment asigurat, iar acesta s-a produs cu maxim 6 luni în urmă.

Documentele trebuie să fie în format digital. Dacă le ai deja scanate, le poți încărca în aplicație, direct de pe telefonul tău (se pot încărca fișiere în format PDF, PNG sau JPG). Dacă le ai in format fizic, ai opțiunea de a le face poze și încărca direct din aplicație.

 

Nu ți-am răspuns la toate întrebările despre utilizarea aplicației? Accesează ghidul de utilizare NN Direct pentru mai multe detalii.

Te-ai convins?

Dacă răspunsul este da, știi deja ce ai de făcut ca să încerci experiența NN Direct. Altfel, mai avem argumente și în manualul de utilizare.

Ești interesat de NN direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Nu ești fan aplicație?

Nu este o problemă. Avem și o versiune web care nu a mai ținut pasul cu toate îmbunătățirile aplicației, însă poți conta pe informațiile oferite.

Descarcă aplicația NN Direct

Cu NN Direct afli ce vrei să știi despre asigurarea sau pensia ta, așa că aici poți descărca aplicația direct pe telefonul tău.