Mergi la conţinutul principal
NN Direct în cifre

Ei sunt oamenii cu care ne mândrim.

2.35M

clienți NN România 🧡

Milioane de clienți au ales protecție financiară la apropiere de un click. 

240K

utilizatori NN Direct 👏

Mii de clienți activi accesează recurent aplicația mobilă.

4.8

rating aplicație ⭐

Din peste 20.000 de review-uri în App Store și Google Play. 

Ce este NN Direct?

Pe scurt, este serviciul prin care ai acces direct pe telefon la informații despre asigurările și pensiile NN.

Este suficient să ai un smartphone și să descarci NN Direct din magazinul de aplicații. Odată instalat, activarea se întâmplă în câțiva pași simpli și tot ce mai rămâne de făcut e să îți alegi datele de acces.

Mai direct, un email și o parolă. Și mai direct, cu recunoaștere facială sau amprentă digitală.

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

faceID
Activare cât ai zice online

Ca să ne cunoaștem mai bine, activarea se face

cu o poză a cărții de identitate și un cod trimis

pe mail sau telefon. Tu alegi.

UFO
Care sunt noutățile?

Profităm de ocazie să îți spunem că acum poți anunța evenimente asigurate, face plăți sau tranzacții online direct din aplicație. Tot aici vei putea vedea toate produsele tale NN.

card
Plăți mai rapide

Cu versiunea nouă am adus opțiunea de salvare a cardului pentru plăți mai rapide alături de plata contribuției individuale pentru Pilonul III.

Beneficii NN Direct
telefon cu aplicatia nn deschisa
Cât durează activarea?

Depinde doar de tine. La noi totul se întâmplă de la sine, iar dacă ai deja aplicația instalată și cartea de identitate la îndemână, garantăm că nu mai mult de 3 minute.

aplicatie NN direct
La ce informații am acces?

Concret, odată conectat, poți vedea detalii despre toate produsele tale NN, cât și istoricul primelor plătite sau al contribuțiilor. Tot aici primești vești de la noi, în secțiunea de notificări.

telefon deschis in aplicatia nn asigurari
Ce operațiuni pot face?

Plata primelor de asigurare, tranzacții cu unități de fonduri - dacă ai apetit pentru investiții, actualizarea informațiilor personale - inclusiv scanarea unei noi copii CI, înregistrarea unui eveniment asigurat, vizualizarea documentelor contractuale - polița de asigurare sau certificatul de asigurat.

Noi îți recomandăm aplicația, însă dacă nu ești fan, avem soluția

 

Chiar dacă nu a mai ținut pasul cu toate îmbunătățirile aplicației, poți conta pe informațiile oferite de versiunea web.

Accesează: www.nndirect.ro

Ce date poţi actualiza

Pentru știm timpul este prețios, am creat aplicația NN Direct care vine cu multe funcționalități, iar mai jos vei găsi informațiile necesare pentru a-ți modifica datele personale, precum şi cele de contact.

Poți actualiza datele tale personale și de contact chiar din secțiunea Profil: datele din cartea de identitate, telefonul mobil, adresa de email, adresa de corespondență, starea civilă, numărul de copii.

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Paşi actualizare date
actualizare CI
Actualizare CI

În cazul în care ți-ai schimbat cartea de identitate, poți accesa meniul Date personale din secțiunea Profil, apeși pe Scanează CI pentru actualizare date, confirmi datele, iar noi le vom verifica și actualiza.

modificare date personale aplicatie NN
Actualizare detalii de contact

În cazul în care ți-ai schimbat numarul de telefon, adresa de e-mail sau adresa de corespondenţă, poți accesa meniul Date personale din secțiunea Profil, categoria Detalii de contact, editezi şi confirmi noile date, iar acestea se vor actualiza automat.

modificare stare civila NN Direct
Actualizare alte detalii

În cazul în care ţi-ai schimbat starea civilă sau au aparut copiii în viaţa ta, poți accesa meniul Date personale din secțiunea Profil, categoria Alte detalii, editezi şi confirmi noile informaţii şi apeşi Salvează.

NN Direct | Actualizare rapidă a datelor, printr-o simplă poză

Poți instala aplicația NN Direct din Google Play sau App Store. Aplicația este optimizată pentru ultimele versiuni majore de Android și iOS (începând cu Android 7 și iOS 11), pe dispozitive mobile. Este posibil ca aplicația întâmpine probleme pe versiuni mai vechi ale acestor sisteme de operare sau pe dispozitive de tip tabletă.

Actualizarea datelor personale prin intermediul NN Direct reprezintă o modalitate sigură și rapidă de transmitere a datelor tale către NN. În plus, poți face plăți și tranzacții online pentru produsele de asigurare şi pensia facultativă, poți vizualiza contribuțiile și ultima scrisoarea anuală de informare pentru conturile de pensii, și ai acces la extra-beneficii pentru produsele de asigurare de viață și sănătate.

Datele tale de contact sunt actualizate instant. Datele personale din CI sunt verificate înainte de a fi actualizate, de aceea poate dura câteva zile lucrătoare până vei vedea datele personale actualizate în aplicație.

Nu este o problemă. Avem și o versiune web care nu a mai ținut pasul cu toate îmbunătățirile aplicației, însă poți conta pe informațiile oferite.

Accesează versiunea web

Cum notifici un eveniment asigurat

Poți să înregistrezi un eveniment asigurat accesând secțiunea Evenimente asigurate din meniul aplicației. Apoi, selectezi opțiunea Adaugă un eveniment asigurat și urmezi pașii din aplicație. Dacă evenimentul tău e acoperit de mai multe categorii, trebuie să îl anunți pe fiecare categorie în parte.

După ce finalizezi cu succes procesul, noi vom evalua cererea ta și vom reveni către tine cu detalii privind statusul cererii tale.

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Paşi notificare eveniment
notificare eveniment NN
Adaugă eveniment asigurat

Accesează secţiunea Evenimente asigurate, selectează Adaugă un eveniment asigurat. Apoi, selectează data producerii evenimentului dacă evenimentul a avut loc în ultimele 6 luni de la data curentă. Pentru evenimente mai vechi de 6 luni, ne poți trimite un email la adresa EvenimenteAsigurate@nn.ro. Alege componenta de asigurare din lista de categorii disponibile. În funcție de alegerea ta, o parte dintre pașii următori pot fi sau nu valabili.

pasi notificare eveniment asigurat
Selectează opţiunile în funcţie de situaţia ta

Alege persoana asigurată pentru care dorești să înregistrezi evenimentul asigurat. Completează Ocupația actuală a persoanei asigurate. Selectează tipul evenimentului, din lista de evenimente disponibile. Selectează tipul de spital pe care l-ai ales pentru evenimentul asigurat (pas valabil doar în cazul asigurării de sănătate).

aplicatia NN Direct pe telefon
Încarcă documentele necesare

Încarcă documentele necesare pentru eveniment (cele marcate cu portocaliu sunt obligatorii pentru finalizarea procesului, cele marcate cu gri sunt opționale). Completează detaliile bancare (pasul nu se aplică pentru toate tipurile de evenimente asigurate). Dacă vrei primești indemnizația în contul unei alte persoane, va fi necesară și copia actului de identitate a titularului de cont. Confirmă și evenimentul asigurat este trimis pentru a fi luat în lucru.

NN Direct: anunță un eveniment asigurat 100% online

Poți înregistra evenimente asigurate pentru asigurări de viață, de sănătate (inclusiv pre-autorizare), asigurări prin angajator, asigurări prin ING Bank și asigurarea facultativă de locuință (exclus polița obligatorie PAD), atâta timp cât produsele din portofoliul tău sunt eligibile pentru eveniment asigurat, iar acesta s-a produs cu maxim 6 luni în urmă.

Documentele trebuie să fie în format digital. Dacă le ai deja scanate, le poți încărca în aplicație, direct de pe telefonul tău (se pot încărca fișiere în format PDF, PNG sau JPG), cu condiția ca acestea să nu fie protejate prin parolă. Dacă le ai în format fizic, ai opțiunea de a le face poze și încărca direct din aplicație.

Poți verifica oricând statusul evenimentului tău în meniul Evenimente, apăsând pe cardul aferent acestuia. În plus, vei primi o notificare pe telefon atunci când statusul evenimentului tău a fost actualizat.

În caz de deces: evenimentul asigurat se anunță cât mai curând după producerea lui. Persoana care deține cele mai multe informații despre asigurat/eveniment descarcă şi completează Formularul de anunț deces. Formularul trebuie trimis pe adresa de e-mail EvenimenteAsigurate@nn.ro împreună cu documentele menționate în formular.

Cum plătești online

Îți poți plăti asigurarea de viață, de sănătate și contribuțiile la pensia facultativă direct din aplicație, simplu și rapid, folosind cardul tău bancar. Plata este securizată și se face prin intermediul partenerilor noștri de la PayU.

În secțiunea Plată prime, ai acces la informații detaliate despre suma totală de plată, apăsând butonul de detalii din dreptul contractului tău. Aici vei putea vizualiza primele scadente, primele restante și sumele nealocate, cu 15 zile înainte de fiecare scadență (pentru asigurările de viață și sănătate).

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Pași plăți online
aplicatia NN Direct
Meniul de plăţi

În pagina principală, colțul dreapta-sus, se află iconița care te redirecționează către meniul de plăți, unde vei regăsi toate contractele din portofoliul tău pentru care există prime/contribuții scadente.

plateste primele de asigurare prin aplicatie
Selectează contractul

Selectezi ce contracte vrei plătești, selectezi scadențele sau contribuțiile pe care vrei le plătești, apoi introduci datele cardului tău și confirmi tranzacția folosind codul primit prin SMS. Ai opțiunea de a plăti o singură scadență/contribuție, cu mențiunea acestea pot fi selectate doar în ordinea crescătoare a lunii aferente fiecăreia.

plata prime asigurare cu aplicatia NN
Efectuare plată

Plata este securizată și se face prin intermediul partenerilor noștri de la PayU. După efectuarea plății, vei primi un mesaj de confirmare a tranzacției pe email. Te rugăm reține afișarea unei plăți recente în Istoric plăți nu se face instant, procesarea acesteia putând dura câteva zile.

NN Direct | Plătești prime de asigurări direct din aplicație

Din aplicație, poți plăti contractele de asigurare de viață, de asigurare de sănătate și contribuțiile individuale pentru pensiile facultative.

Pentru asigurările de viață și sănătate, poți plăti primele curente, primele restante și poți face plata pentru repunerea în vigoare a contractelor eligibile pentru repunere.

Pentru pensiile facultative, plata contribuțiilor este disponibilă doar pentru contribuțiile care au exclusiv contribuție proprie. Se pot plăti una sau mai multe contribuții, dacă există (maxim 3 contribuții).

Dacă ai de plată mai multe contracte de asigurare de viață sau sănătate le poți plăti împreună, însă dacă ai de plată și contribuții pentru pensiile facultative, va fi nevoie efectuezi două tranzacții.

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin altă modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mare decât prima de asigurare, diferența de sumă va rămâne neînregistrată. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea „Plată prime”, cu 15 zile înainte de următoarea scadență. O vei putea vizualiza ca sumă nealocată și se va scădea din prima scadență.

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin altă modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mică decât prima de asigurare, întreaga suma plătită va rămâne nealocată, iar prima scadență va fi considerată restantă. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea Plată prime, în următoarea zi lucrătoare. O vei putea vizualiza ca suma nealocată și se va scădea din prima scadență, putând astfel să plătești doar diferența dintre cele două.

Suma totală de plată este suma pe care trebuie să o achiți pentru a avea contractul plătit la zi. Ea este egală cu valoarea primelor restante + prima scadentă - suma nealocată. Dacă suma nealocată este zero și nu ai prime restante, atunci suma totală de plată este egală cu prima scadentă.

Suma plătită, dar neînregistrată sau suma nealocată este suma care a fost încasată de la tine, dar nu a fost alocată contractului din cauză că a fost diferită de valoarea primei de asigurare. Mai exact, dacă plătești o sumă mai mare decât prima de asigurare, diferența de sumă va rămâne neînregistrată. Dacă dimpotrivă, plătești o sumă mai mică decât prima de asigurare, întreaga sumă plătită va rămâne nealocată, iar prima scadentă va fi considerată restantă. Pentru a evita neînregistrarea sumelor plătite pentru polița ta, îți recomandăm să plătești exact valoarea primei de asigurare.

Totalul primelor restante este valoarea cumulată a tuturor primelor scadente, dar a căror plată nu a fost înregistrată în contract, fie pentru că nu au fost plătite, fie pentru că sumele au fost mai mici decât primele scadente.

Poți vizualiza plățile efectuate în meniul de Istoric plăți și poți filtra tranzacțiile în funcție de perioada dorită (de la semnarea contractului până în prezent). Te rugăm reține că afișarea unei plăți recente în Istoric plăți nu se face instant, procesarea acesteia putând dura câteva zile. În secțiunea Plată prime, ai acces la informații detaliate despre suma totală de plată, apăsând butonul de detalii din dreptul contractului tău. Aici vei putea vizualiza primele scadente, primele restante și sumele nealocate, cu 15 zile înainte de fiecare scadență (pentru asigurările de viață și sănătate).

Pensia privată obligatorie

Rămâi informat cu aplicația NN Direct și află cât ai contribuit până acum la pensia privată obligatorie.

Ai la dispoziție informații despre stadiul contractului tău, detalii despre contractul tău (valoarea contului, detalii despre contribuția ta, angajatorul tău), istoricul contribuțiilor tale (de la prima contribuție încasată până în prezent), precum și documentele contractuale (cea mai recentă scrisoare de informare anuală pentru care avem înregistrat acordul tău în baza de date).

Ești interesat de NN Direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Pași vizualizare contribuție pensie privată obligatorie
contributia ta la pensia obligatorie cu NN Direct
Secțiunea Pensia privată obligatorie

Accesează secțiunea Portofoliu, mergi în secțiunea dedicată Pensia privată obligatorie, apoi selectează Pensie obligatorie. Gasești informații despre contract, istoric contribuții și documente contractuale (cea mai recentă scrisoare de informare anuală pentru care avem înregistrat acordul tău în baza de date).

detalii pensie pilonul 2
Detalii contract pensie privată obligatorie

Accesează opțiunea Detalii contract și află mai multe informații despre contractul tău de pensie privată obligatorie: valoarea contului, ultima contribuție, de cât timp contribui și angajatorul tău.

afisare contributie pilonul 2 NN
Contribuție pensie privată obligatorie

Accesează opțiunea Istoric contribuții și află care a fost contribuția ta la pensia privată obligatorie de la prima contribuție încasată până în prezent. Rămâi informat cu aplicația NN Direct!

NN Direct | Verifici oricând câți bani ai strâns în contul tău NN

Pentru a primi scrisoarea anuală de informare pentru pensia ta privată obligatorie, este necesar îți dai în prealabil acordul de a primi comunicări contractuale privind fondurile de pensii private de la NN Pensii SAFPAP prin mijloace electronice. Intră în meniul Profil > Setări > Subscrieri și verifică dacă ți-ai dat acordul.

Poți vizualiza scrisoarea anuală de informare pentru pensia ta obligatorie în secțiunea Documente contractuale din meniul de produs.

În cazul în care ți-ai dat acordul cu puțin timp înainte sau după transmiterea scrisorii anuale de informare pentru fondul de pensii private obligatorii din anul curent, atunci nu o vei putea vizualiza pe cea din prezent, ci o vei vedea începând cu anul următor (cu condiția nu iți retragi acordul până atunci).

Încă mai ai întrebări? Noi avem răspunsuri

Ne place să credem că aplicația este intuitivă și găsești răspunsurile pe măsură ce o descoperi. Ca să fim acoperiți, am pregătit totuși o listă cu cele mai frecvente întrebări și răspunsuri pe care le-am primit.

Poți instala aplicația NN Direct din Google Play sau App Store. Aplicația este optimizată pentru ultimele versiuni majore de Android și iOS (începând cu Android 7 și iOS 11), pe dispozitive mobile. Este posibil ca aplicația să întâmpine probleme pe versiuni mai vechi ale acestor sisteme de operare sau pe dispozitive de tip tabletă.

În cazul în care ți-ai actualizat aplicația la ultima versiune, te poți loga în continuare folosind același nume de utilizator (adresa de email) și parolă.

În cazul în care ți-ai uitat parola, poți accesa meniul „Ai uitat parola?” din pagina de login. Tot ce trebuie sa faci este să introduci CNP-ul tău. În câteva minute vei primi pe adresa de email asociată contului tău un link de resetare. Accesează link-ul în următoarele 24 ore și alege-ți noua parolă.

În cazul în care ți-ai uitat numele de utilizator (adresa de email asociată contului tău), te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 9464.

În cazul în care ți-ai blocat contul, poți accesa meniul „Ai uitat parola?” din pagina de login. Tot ce trebuie să faci este să introduci CNP-ul tău. În câteva minute vei primi pe adresa de email asociata contului tău un link de resetare. Accesează link-ul în următoarele 24 ore și alege-ți o parolă nouă. Contul tău va fi deblocat automat și te vei putea loga folosind noua parolă.

În cazul în care ți-ai schimbat cartea de identitate, poți accesa meniul “Date personale” din secțiunea “Profil”, apeși pe “Scanează CI pentru actualizare date”, confirmi datele, iar noi le vom verifica și actualiza. De asemenea, ne poți trimite o copie a noii cărți de identitate prin email (asigurari@nn.ro / pensiapilonul2@nn.ro / pensiapilonul3@nn.ro) sau prin poştă, la adresa: Str. Costache Negri nr. 1-5, sector 5, Bucureşti, CP 050552.

Actualizarea datelor personale prin intermediul NN Direct reprezintă o modalitate sigură și rapidă de transmitere a datelor tale către NN. În plus, poți face plăți și tranzacții online pentru produsele de asigurare şi pensia facultativă, poți vizualiza contribuțiile și ultima scrisoarea anuală de informare pentru conturile de pensii, și ai acces la extra-beneficii pentru produsele de asigurare de viață și sănătate.

Datele tale de contact sunt actualizate instant. Datele personale din CI sunt verificate înainte de a fi actualizate, de aceea poate dura câteva zile lucrătoare până vei vedea datele actualizate în aplicație.

Din aplicație, poți plăti contractele de asigurare de viață, de asigurare de sănătate și contribuțiile individuale pentru pensiile facultative.

Pentru asigurările de viață și sănătate, poți plăti primele curente, primele restante și poți face plata pentru repunerea în vigoare a contractelor eligibile pentru repunere.

Pentru pensiile facultative, plata contribuțiilor este disponibilă doar pentru contributiile care au exclusiv contribuție proprie. Se pot plăti una sau mai multe contribuții, dacă există (maxim 3 contribuții).

Dacă ai de plată mai multe contracte de asigurare de viață sau sănătate le poți plăti împreună, însă dacă ai de plată și contribuții pentru pensiile facultative, va fi nevoie să efectuezi două tranzacții.

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin alta modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mare decât prima de asigurare, diferența de suma va rămâne neînregistrată. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea „Plata prime”, cu 15 zile înainte de următoarea scadență. O vei putea vizualiza ca sumă nealocată și se va scădea din prima scadență.

Dacă alegi să plătești prima de asigurare prin alta modalitate de plată (nu prin NN Direct), iar suma este mai mica decât prima de asigurare, întreaga suma plătită va rămâne nealocată, iar prima scadență va fi considerată restantă. Ea se va regăsi în contul tău, în secțiunea „Plată prime”, în următoarea zi lucrătoare. O vei putea vizualiza ca suma nealocată și se va scădea din prima scadență, putând astfel să plătești doar diferența dintre cele două.

Suma totală de plată este suma pe care trebuie să o achiți pentru a avea contractul plătit la zi. Ea este egală cu valoarea primelor restante + prima scadentă - suma nealocată. Dacă suma nealocată este zero și nu ai prime restante, atunci suma totală de plată este egală cu prima scadentă.

Suma plătită, dar neînregistrată sau suma nealocată este suma care a fost încasată de la tine, dar nu a fost alocată contractului din cauza ca a fost diferită de valoarea primei de asigurare. Mai exact, dacă plătești o sumă mai mare decât prima de asigurare, diferența de sumă va rămâne neînregistrată. Dacă dimpotrivă, plătești o sumă mai mică decât prima de asigurare, întreaga sumă plătită va rămâne nealocată, iar prima scadentă va fi considerată restantă. Pentru a evita neînregistrarea sumelor plătite pentru polița ta, îți recomandăm să plătești exact valoarea primei de asigurare.

Totalul primelor restante este valoarea cumulată a tuturor primelor scadente, dar a căror plată nu a fost înregistrată în contract, fie pentru că nu au fost plătite, fie pentru că sumele au fost mai mici decât primele scadente.

Da, poți transfera mai multe tipuri de unități din același fond în cadrul aceleiași tranzacții.

Da, poți transfera unități din mai multe fonduri în cadrul aceleiași tranzacții.

După confirmarea tranzacției, actualizarea modificărilor înregistrate poate dura pana la 3 zile lucrătoare.

Nu. Dacă ai efectuat în prealabil o altă tranzacție de reluare plată contribuții și aceasta este în curs de procesare, la accesarea meniului Reluare plata contribuție din aplicație va fi afișat un mesaj de atenționare că a fost înregistrată deja o cerere și nu vei putea continua procesul.

După confirmarea tranzacției, actualizarea modificărilor înregistrate poate dura până la 5 zile lucrătoare.

Dacă ai efectuat în prealabil o altă tranzacție de modificare valoare contribuție și aceasta este în curs de procesare, la accesarea meniului Modificare valoare contribuție din aplicație va fi afișat un mesaj de atenționare că a fost înregistrată deja o cerere și nu vei putea continua procesul.

În cazul în care ai efectuat deja 3 tranzacții de modificare a valorii contribuției în aceeași lună, la a 4-a accesare a meniului Modificare valoare contribuție din aplicație va fi afișat un mesaj de atenționare că ai atins limita de 3 tranzacții pentru aceeași scadență și va trebui să aștepți o scadență ulterioară sau să iei legătura cu colegii din Call Center la 021 9464.

Dacă încă nu ai nicio contribuție încasată pe contractul tău de pensie facultativă, vei putea modifica valoarea contribuției după încasarea primei contribuții pe contractul tău.

Poți să înregistrezi un eveniment asigurat accesând secțiunea „Evenimente asigurate” din meniul aplicației. Apoi, selectezi opțiunea „Adaugă un eveniment asigurat” și urmezi pașii din aplicație. Dacă evenimentul tău e acoperit de mai multe categorii, trebuie să îl anunți pe fiecare categorie în parte. După ce finalizezi cu succes procesul, noi vom evalua cererea ta și vom reveni către tine cu detalii privind statusul cererii tale.

Poți înregistra evenimente asigurate pentru asigurări de viață, de sănătate (inclusiv pre-autorizare), asigurări prin angajator, asigurări prin ING Bank și asigurarea facultativa de locuință (exclus polița obligatorie PAD), atâta timp cât produsele din portofoliul tău sunt eligibile pentru eveniment asigurat, iar acesta s-a produs cu maxim 6 luni în urmă.

Documentele trebuie să fie în format digital. Dacă le ai deja scanate, le poți încărca în aplicație, direct de pe telefonul tău (se pot încărca fișiere în format PDF, PNG sau JPG). Dacă le ai în format fizic, ai opțiunea de a le face poze și încărca direct din aplicație.

Poți verifica oricând statusul evenimentului tău în meniul "Evenimente", apăsând pe cardul aferent acestuia. În plus, vei primi o notificare pe telefon atunci când statusul evenimentului tău a fost actualizat.

Pentru a primi scrisoarea anuală de informare pentru pensia ta privată facultativă sau obligatorie, este necesar să îți dai în prealabil acordul de a primi comunicări contractuale privind fondurile de pensii private de la NN Pensii SAFPAP și NN Asigurări de Viață prin mijloace electronice. Intră în meniul Profil > Setări > Subscrieri și verifică dacă ți-ai dat acordul.

Poți vizualiza scrisoarea anuală de informare pentru pensia ta facultativă sau obligatorie în secțiunea Documente contractuale din meniul de produs.

În cazul în care ți-ai dat acordul cu puțin timp înainte sau după transmiterea scrisorii anuale de informare din anul curent pentru fondul de pensii obligatorie sau fondurile de pensii facultative, atunci nu o vei putea vizualiza pe cea din prezent, ci o vei vedea începând cu anul următor (cu condiția nu iți retragi acordul până atunci).

Pentru a te informa cu privire la produsele și tranzacțiile tale, aplicația NN Direct poate trimite notificări de tip push (notificări instant primite pe dispozitiv) și notificări în aplicație (în meniul de Notificări sau imediat după logare). Dezactivarea notificarilor de tip push se poate realiza din setările dispozitivului.

În cazul în care vrei să renunți la contul tău NN Direct, poți accesa opțiunea Ștergere cont din meniul Profil > Setări.

Îți poți activa din nou contul în câțiva pași simpli, accesând secțiunea Creează-ți cont din pagina de start. Poți folosi același nume de utilizator (adresa de email).

Te-ai convins?

Dacă răspunsul este da, știi deja ce ai de făcut ca să încerci experiența NN Direct. Altfel, mai avem argumente și în manualul de utilizare.

Ești interesat de NN direct?

Tot ce trebuie să faci este să cauți NN Direct în store. Apoi doar instalezi, activezi, utilizezi.

Nu ești fan aplicație?

Nu este o problemă. Avem și o versiune web care nu a mai ținut pasul cu toate îmbunătățirile aplicației, însă poți conta pe informațiile oferite.

Descarcă aplicația NN Direct

Cu NN Direct afli ce vrei să știi despre asigurarea sau pensia ta, așa că aici poți descărca aplicația direct pe telefonul tău.