Mergi la conţinutul principal

Sesizări și reclamații NN

 

NN lucrează constant la îmbunătățirea produselor și simplificarea accesului la ele, a activităților și a serviciilor oferite. Tratăm cu respect și dedicare fiecare sesizare sau reclamație primită de la clienți, altfel încâtoferim soluții și să ne ghidăm activitatea spre a deveni mai buni.

 

Procesul NN de administrare a reclamațiilor

 

Ce este o reclamație

 

O reclamație este dreptul tău de a ne transmite o nemulțumire referitoare la:

  • contractul tău de asigurare de viață, asigurare de sănătate, asigurare de locuință sau asigurare încheiată prin bancă
  • pensia ta privată facultativă
  • pensia ta privată obligatorie
  • colaborarea cu consultantul tău de asigurare sau agentul de marketing
  • orice alte aspecte care țin de colaborarea ta cu noi

 

Odată ce ne spui ce anume te nemulțumește, putemfacem pașii necesari pentru a rezolva situația semnalată.

 

Cum poți face o sesizare sau reclamație

 

📝 Completând formularul de reclamații

 

📧 Pe email:

Asigurări de viață și sănătate Asigurări locuință Asigurări încheiate prin bancă Pensii obligatorii Pensii facultative
asigurari@nn.ro asigurarelocuinta@nn.ro asigurareata@nn.ro pensiapilonul2@nn.ro pensiapilonul3@nn.ro

 

📞 Telefon: 021 9464 sau 021 4028 390

 

📠 Fax: 021 402 8581

 

📍 Direct la sediu: 

  • NN Asigurari de Viata S.A.: Strada Costache Negri, nr. 1-5, sector 5, București, Cod Poștal 050552
  • NN Pensii SAFPAP S.A: Strada Costache Negri, nr. 1-5, etaj 2-3, sector 5, București, Cod Poștal 050552
  • NN Asigurari S.A.: Strada Costache Negri, nr. 1-5, etaj 1, sector 5, București, Cod Poștal 050552

 

👨‍💼 Prin consultantul financiar/agentul de asigurare sau agentul de marketing

Găsești aici harta agențiilor NN din România, cu adrese și date de contact. 

 

Indiferent ce ai sa ne transmiți, îți mulțumim, deoarece astfel ne ajuți să ne îmbunătățim permanent calitatea produselor, serviciilor oferite și să construim împreună o relație bazată pe încredere și respect.

 

Cum gestionăm reclamația

 

Departamentul intern specializat în soluționarea reclamațiilor se ocupă de fiecare caz în parte.

 

Cazul tău va fi preluat de un ofițer care va analiza situația transmisă și îți va trimite un răspuns  după cum urmează:

  • în maximum 8 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la asigurări de viață, asigurări de sănătate sau pensii private facultative
  • în maximum 15 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la pensii private obligatorii
  • în maximum 5 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la asigurări de locuință sau asigurări încheiate prin bancă

 

Reclamația ta, formulată în scris, va primi un număr de înregistrare, cu ajutorul căruia vei putea urmări rezolvarea acesteia. Cea mai rapidă modalitate de a afla în ce stadiu este cazul tău este de a ne contacta la numărul de telefon destinat clienților și participanților 021 9464.

 

Oricum vei alege să ne transmiți reclamația ta, poți fi sigurvom verifica toate informațiile pe care ni le-ai furnizat și vom depune toate eforturile pentru ca tu să primești un răspuns complet în termenul maxim de răspuns.

 

În cazul în care sesizarea ta este de o complexitate mare și necesită un termen de rezolvare extins, te vom anunța în cel mai scurt timp care este stadiul în care se află sesizarea ta și când estimămvom avea un răspuns.

 

Noi sperămputem rezolva, pe cât posibil, tot ceea ce te nemulțumește. Însă dacă sunt neclarități în răspunsul primit ne poți cere detalii suplimentare sau te poți adresa instituțiilor abilitate în domeniu:


Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin)www.salfin.ro

Adresa: Str. Stelutei nr. 2, sector 1, București, etaj 2

Adresa de corespondență: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, București

Telefon: 0727.871.252

E-mail: office@salfin.ro


Autoritate de Supraveghere Financiară (ASF)www.asfromania.ro

Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod postal 050092, București

Telefoane: 021.659.61.20 (Sectorul Pensii Private), 021.659.62.45 (Sectorul Asigurări)

Fax: 021.659.60.51 si 021.659.64.36

E-mail: office@asfromania.ro 


Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC)

B-dul Aviatorilor 72, Sector 1, București

Telefon: 0372131951

Fax: 0213143462

E-mail: office@anpc.ro