Sesizări și reclamații NN
NN lucrează constant la îmbunătățirea produselor și simplificarea accesului la ele, a activităților și a serviciilor oferite. Tratăm cu respect și dedicare fiecare sesizare sau reclamație primită de la clienți, altfel încât să oferim soluții și să ne ghidăm activitatea spre a deveni mai buni.
Procesul NN de administrare a reclamațiilor
Ce este o reclamație
O reclamație este dreptul tău de a ne transmite o nemulțumire referitoare la:
- contractul tău de asigurare de viață, asigurare de sănătate, asigurare de locuință sau asigurare încheiată prin bancă
- pensia ta privată facultativă
- pensia ta privată obligatorie
- colaborarea cu consultantul tău de asigurare sau agentul de marketing
- orice alte aspecte care țin de colaborarea ta cu noi
Odată ce ne spui ce anume te nemulțumește, putem să facem pașii necesari pentru a rezolva situația semnalată.
Cum poți face o sesizare sau reclamație
📝 Completând
📧 Pe email:
Asigurări de viață și sănătate | Asigurări locuință | Asigurări încheiate prin bancă | Pensii obligatorii | Pensii facultative |
---|---|---|---|---|
asigurari@nn.ro | asigurarelocuinta@nn.ro | asigurareata@nn.ro | pensiapilonul2@nn.ro | pensiapilonul3@nn.ro |
📞 Telefon: 021 9464 sau 021 4028 390
📠 Fax: 021 402 8581
📍 Direct la sediu:
- NN Asigurari de Viata S.A.: Strada Costache Negri, nr. 1-5, sector 5, București, Cod Poștal 050552
- NN Pensii SAFPAP S.A: Strada Costache Negri, nr. 1-5, etaj 2-3, sector 5, București, Cod Poștal 050552
- NN Asigurari S.A.: Strada Costache Negri, nr. 1-5, etaj 1, sector 5, București, Cod Poștal 050552
👨💼 Prin consultantul financiar/agentul de asigurare sau agentul de marketing
Găsești aici harta agențiilor NN din România, cu adrese și date de contact.
Indiferent ce ai sa ne transmiți, îți mulțumim, deoarece astfel ne ajuți să ne îmbunătățim permanent calitatea produselor, serviciilor oferite și să construim împreună o relație bazată pe încredere și respect.
Cum gestionăm reclamația
Departamentul intern specializat în soluționarea reclamațiilor se ocupă de fiecare caz în parte.
Cazul tău va fi preluat de un ofițer care va analiza situația transmisă și îți va trimite un răspuns după cum urmează:
- în maximum 8 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la asigurări de viață, asigurări de sănătate sau pensii private facultative
- în maximum 15 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la pensii private obligatorii
- în maximum 5 zile lucrătoare pentru reclamații referitoare la asigurări de locuință sau asigurări încheiate prin bancă
Reclamația ta, formulată în scris, va primi un număr de înregistrare, cu ajutorul căruia vei putea urmări rezolvarea acesteia. Cea mai rapidă modalitate de a afla în ce stadiu este cazul tău este de a ne contacta la numărul de telefon destinat clienților și participanților 021 9464.
Oricum vei alege să ne transmiți reclamația ta, poți fi sigur că vom verifica toate informațiile pe care ni le-ai furnizat și vom depune toate eforturile pentru ca tu să primești un răspuns complet în termenul maxim de răspuns.
În cazul în care sesizarea ta este de o complexitate mare și necesită un termen de rezolvare extins, te vom anunța în cel mai scurt timp care este stadiul în care se află sesizarea ta și când estimăm că vom avea un răspuns.
Noi sperăm să putem rezolva, pe cât posibil, tot ceea ce te nemulțumește. Însă dacă sunt neclarități în răspunsul primit ne poți cere detalii suplimentare sau te poți adresa instituțiilor abilitate în domeniu:
Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin) - www.salfin.ro
Adresa: Str. Stelutei nr. 2, sector 1, București, etaj 2
Adresa de corespondență: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, București
Telefon: 0727.871.252
E-mail: office@salfin.ro
Autoritate de Supraveghere Financiară (ASF) - www.asfromania.ro
Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod postal 050092, București
Telefoane: 021.659.61.20 (Sectorul Pensii Private), 021.659.62.45 (Sectorul Asigurări)
Fax: 021.659.60.51 si 021.659.64.36
E-mail: office@asfromania.ro
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC)
B-dul Aviatorilor 72, Sector 1, București
Telefon: 0372131951
Fax: 0213143462
E-mail: office@anpc.ro