Mergi la conţinutul principal
terms and cond

 

Securitatea informatiilor

Pentru protejarea informatiilor personale despre dvs., NN solicita utilizarea tehnologiilor de encriptare pentru anumite tipuri de transmisii coordonate prin acest site. Chiar daca oferim aceste tehnologii si utilizam si alte masuri de precautie pentru a proteja informatiile confidentiale si a oferi securitatea corespunzatoare, nu garantam ca informatia transmisa prin Internet este securizata, sau ca aceste transmisii nu vor fi intârziate, intrerupte, interceptate sau nu vor prezenta erori.

In acest sens, se interzice ca  utilizatorii acestui site, precum si utilizatorii, proprietarii sau managerii altor site-uri sa:

  • Inregistreze sau sa stocheze date personale despre alti utilizatori ai acestui site;
  • Incarce, sa transmita prin e-mail sau prin alte mijloace orice material care contine virusi sau alte coduri, fisiere sau programe care pot intrerupe, limita sau interfera cu functionalitatea oricarui software, hardware, baza de date sau fisier, sau orice echipament de comunicare care este detinut, inchiriat sau utilizat de catre NN.

Practica standard NN de Anti-Phishing

Phishing-ul este un proces prin care clientii unei organizatii sunt determinati sa dezvaluie date personale sau confidentiale care ulterior sunt folosite ilegal pentru a efectua tranzactii in contul clientului respectiv. Atacurile de phishing pot fi realizate prin e-mail: un mesaj electronic este trimis clientilor, pretinzand a fi din partea unei surse legitime si prin care se solicita introducerea de date confidentiale intr-un link catre un site falsificat, indicat in textul mesajului. Atacul de tip phishing poate fi realizat si prin telefon: o persoana pretinde ca suna din partea NN si, invocand probleme tehnice, solicita informatii confidentiale cum sunt parolele sau codurile de acces.

Datorita cresterii incidentei atacurilor de tip phishing la nivel global, NN a introdus o procedura standard anti-phishing care presupune un sistem complet de masuri preventive, de detectare si de raspuns. Prin acest sistem dorim sa ne asiguram ca toti clientii NN sunt in masura sa recunoasca si sa evite un atac de tip phishing.

Practica standard NN de Anti-Phishing

Consta in:

  • Masuri tehnice
    • Masuri de securizare a datelor si sisteme de avertizare: detectarea in timp real a abuzului de identitate; inspectii ale mesajelor e-mail; sectiune de web dedicata clientilor pentru a raporta atacurile de tip phishing.
    • Aplicatii de internet securizate: autentificarea multi-factor; securizarea browser-ului si a configuratiei e-mail-urilor; software impotriva furtului de indentitate.
  • Masuri non-tehnice

Informarea clientilor; comunicarea online; afisarea termenilor si conditiilor; aplicarea procedurii de raspuns in cazul incidentelor de tip phishing.

Practica standard NN Anti-Phishing mai include:

  • NN va trimite intotdeauna un mesaj personalizat (care include numele dvs.) atunci cand mesajul implica informatii confidentiale
  • NN nu va trimite niciodata mesaje e-mail in care sa fie incluse link-uri catre site-uri unde dvs. va trebui sa introduceti informatii personale
  • NN nu va solicita niciodata sa confirmati detalii personale (de ex. parola sau codurile de acces) intr-un mesaj e-mail

NN foloseste cele mai noi sisteme si tehnologii de criptare si autentificare pentru a securiza comunicatia si tranzactiile.

 

Oricand aveti dubii cu privire la un mesaj e-mail pe care l-ati primit, pretinzand a fi din partea NN, va rugam sa sunati la 021. 9464 sau sa trimiteti un mesaj la asigurari@nn.ro sau pensiapilonul2@nn.ro sau pensiapilonul3@nn.ro sau AsigurareLocuinta@nn.ro.